Eme Blogról

2013.12.29. 14:48

Elkezdek egy blogot a nevekről. Tervekben áll egy weboldal is, de az nagyobb munkát igényel, s emberekre lesz szükségem ott (kifejtem következő bejegyzésben..).
Itt a blogon, saját véleményemet is hozzáírom az adott nevekhez, nem csak interneten lelt adatokat, névnapokat, elemzéseket.
Ez a munka, az emberekért van... Hogy ha oda kerülnek, hogy nevet adnak gyerekeiknek vagy (fiktív) embernek. Akkor néhány szempontot nézzenek meg, mielőtt nevet adnának.
Bár van olyan elgondolás, ami szerint nem mi választjuk meg a nevet az újszülöttnek, hanem a névhordozó maga, még születése előtt, ez elég ezoterikus elképzelés. Valami indiai jellegű... Ezzel kapcsolatos tanfolyamon lehet részt venni, amin számmisztika, karma s egyéb dolgokról tájékoztat. No, de ha mi választjuk meg magunknak a nevet és sorsot, születés előtt, akkor az életben nincs szabad akaratunk... Például a gyerek névválasztásában, belénk/fejünkbe integrálódik illeszkedik a születendő gyerek neve... vagy mi? Név szám misztikát se tudom hova rakni, de csak nem azokat a számokat rendeli egy névhez, amelyek a nevet alkotó betűk, az ábécében sorrendjének elfoglalt számokat adják ki.. pl.: A = 1, B=2 vagy 3, attól függ, melyik ábécét nézzük...

Én úgy gondolom, hogy a nevek hatással lehetnek a viselőjére. Talán a hangzása végett, hangok valamilyen szinten befolyásolják az illetőt, ahogy megszólítják... S így az azonos nevet viselő emberekben fellelhetők közös tulajdonságok. Én ezt tapasztaltam, egyes neveknél leírom saját meglátásom. Amúgy még a blog megkezdése előtt még utána néztem, hogy vannak-e blogok, könyvek, amik ilyesmivel foglalkoznak, nem nagyon találtam. Szóval ha valaki talál valami érdemlegeset, blogot, könyvet, weboldalt, az nyugodtan írja meg nekem! Amúgy a blogon lelhetők linkek, amik a neveket érintik.
Visszatérve erre az elképzelésre, mi szerint befolyásolja a név a jellemet, egy könyvet találtam, amit majd lehet beszerzek: Névmágia
Aki valami terméket akar megrendelni az interneten, (válogatva az árak között, olcsón is beszerezheti),  annak ajánlom az Árgép oldalt.  http://argep.hu/  Bár olykor jobban jár az ember, ha önmaga néz utána az áraknak...
Nos miközben keresgéltem, találtam egy blogot, ami egy oldalra vezetett. Mindkettő egy tőről fakad, ami hasonló témával foglalkozhat, mint a könyv.

A bloggal kapcsolatban, remélem lesznek emberek, akik megírják a véleményüket a nevekkel kapcsolatban. A lehet, hogy társ-szerkesztőket is fogadok. A weboldalnál pedig nélkülözhetetlen lesz az emberek segítsége. alán jobb is, hogy bloggal indítok. A weboldal, az emberek viszonyától is függni fog, hogy kialakul-e, az elképzeléseim alapján. Ha nem is én valósítom meg az alapszerkezetét, az se bántana... De akkor az legyen normális.

Célom, mint általában a tanácsadás/segítés...
Bár lehet ezzel a bloggal, sokakat fogok megsérteni. Remélem elnézik. Nyugalom a saját nevemmel se leszek kegyes, én azokat tudnám megsérteni magyar értelemben, akik ezt a nevet viselik, mint én. :) De még egy olyan emberrel se találkoztam még, akinek a keresztneve az lett volna, mint az enyém.

A bejegyzés trackback címe:

https://nevekrol.blog.hu/api/trackback/id/tr895716070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása